sobota, 15 lutego 2014

Wianek na trzy sposoby

Bardzo tęsknię za wiosną. Nie lubię zimna, nie lubię zimy, więc końcówka tej pory roku jest dla mnie bardzo trudna. Już, już niedługo - mówię sobie. A na pocieszenie układam wiosenne kwiatki, co prawda w craftowym ogródku, póki co - ale zawsze to bliżej wiosny!
W sklepie Namaste są takie jasne, pachnące świeżością i wiosennym wiatrem, papierki -  żółty, zielony, biały. Zrobiłam z nich wiosenny wianuszek. Na upleciony w kształcie koła drucik ogrodowy (w końcu to prace ogródkowe) przykleiłam kwiatki zrobione z papieru czerpanego - żółtego i białego, dołożyłam zielone listki, żółte i zielone motylki z tego zestawu i jest:


Dla orientacji - wianuszek jest malutki, ma ok. 13. cm średnicy. Do czego może służyć taka wiosenna ozdóbka? Mam trzy propozycje.


Kiedy do wianka włożymy świecę, otrzymamy świecznik


Możemy także dowiązać wstążkę i powiesić go na oknie, drzwiach lub na ścianie.


Ja wykorzystałam wianuszek do zrobienia wiosennej kartki na bazie białego papieru czerpanego do scrapbookingu - tego właśnie i zielonego.








Kartka dla odmiany jest nieco inna, tzw. sztalugowa - można dzięki temu patrzeć sobie na kwiatowy wianuszek i oczekiwać wiosny. Oby nie za długo, czego sobie i Wam życzę.
Pozdrawiam
Maciejkowe Zacisze


materiały wykorzystane:
http://www.namaste.com.pl/index.php


5 komentarzy:

ewarost pisze...

Wianuszek iście wiosenny i taki słoneczny :)

DOBROSŁAWA pisze...

Piękny wianuszek i tak wiosennie się u was zrobiło.

Ewelina pisze...

Przepiekne wianuszki! Cudne kwiaty!

Małgorzata Maciejko pisze...

Dziękuję! Oby do wiosny!

Aneta pisze...

Świetny pomysł na kartkę! I przywołanie wiosny...