sobota, 10 maja 2014

#17 wyzwanie - MOTYLE



Zapraszamy na kolejne nasze wyzwanie.
ty razem bardzo wiosenne pełne motyli:)

Jedynym warunkiem jaki trzeba spełnić biorąc w nim udział,
to stworzyć pracę z udziałem jak największej ilości motyli (minimum 3 szt)
tym razem nie robimy kartki!!!!! Możecie zrobić pudełko, bukiet, magnes, scrap i co tam wam przyjdzie do głowy, aby nie była to kartka!!! 


Prosimy o użycie w swoich pracach naszego papieru Namaste lub innego produktu z naszego sklepu i podlinkowanie użytych materiałów do odpowiednich produktów na stronie sklepu

 ZASADY:
* prace powinny być nowe, wcześniej nie publikowane
*każda osoba może zgłosić tylko jedną pracę- mile widziane kartki, albumy, zakładki, tagi, pudełeczka i co tam jeszcze wymyślicie ( nie bierzemy pod uwagę digi scrapów)
* w wyzwaniu może wziąć udział każdy, kto posiada blog
* praca musi być opublikowana na blogu z podlinkowanym banerkiem do naszego bloga , jak również sklepu (banerek sklepowy możecie wkleić na pasek boczny- raz i to wystarczy)
 *praca może być zgłaszana tylko na góra trzy wyzwania (łącznie z naszym)
*zgłaszając prace na nasze konkursy jednocześnie wyrażacie zgodę na publikacje ich na naszym blogu i na Facebooku 
wyzwanie trwa do 28 maja, wyniki 31 maja

prace niespełniające warunków nie będą brane pod uwagę w głosowaniu 


 Dziś chcielibyśmy jednocześnie przywitać naszą gościnną projektantkę, która robi cudne kwiaty z naszego papieru czerpanego
będzie u ans gościć przez jakiś czas i inspirować nas swoimi pracami
 kilka słów od Joanny

Serdecznie dziękuję za wyróżnienie i zaproszenie jako Gościnna Projektantka,
jest mi niezmiernie miło
Mam na imię Joanna swój blog prowadzę pod nazwą Papierowe Pasje.
„Papierem” zaraziłam się kilka lat temu, kiedy to sama wykonałam własne zaproszenia ślubne, od tego czasu pochłonęło mnie to na dobre.
Małymi kroczkami zaczęłam doskonalić swój warsztat pracy,
podglądałam i obserwowałam inne dziewczyny scrapujące.
Metodą prób i błędów powstawały moje prace.
Tworzenie kartek to moja pasja,
która zajmuje mi wolne chwile i sprawia wiele radości.


 praca motylkowa Joanny

prace naszego DT

motylkowy bukiet dla świadkowej lub druhny (niestety tych motylków nie ma już w sklepie, ale mamy za to inne i niedługo pojawią się nowe)

motylkowy magnesik

tag na którym usiadły motyle

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

What's up to every body, it's my first visit of this website; this blog
carries remarkable and really good information for visitors.


Here is my page: soles almost become

Anonimowy pisze...

Hi there are uѕing Wordpress for үour Ƅlog platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to gеt started and create my own. Do you
reգuire any coding knowledge to make your own blog? Any help would be rеally apρreciated!


Feel free to surf to my homepage Click Here

Anonimowy pisze...

Hi would you mind letting me know which hosting
company you're using? I've loaded your blog in 3 different web browsers and I must say this blog loads
a lot faster then most. Can you suggest a good hosting provider at
a reasonable price? Thanks a lot, I appreciate it!


Stop by my weblog: whatsapp para pc

Anonimowy pisze...



Here is my blog post Check This Out

Anonimowy pisze...

Have you ever thought about including a little bit more than just your articles?
I mean, what you say is fundamental and all.
But imagine if you added some great visuals or video clips to give
your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and clips, this website could certainly be one
of the best in its niche. Great blog!

Here is my blog post :: teleconference call transcription service