środa, 1 października 2014

żegnamy i witamy:)

Czas na pożegnanie i czas na powitanie!!!

Żegnamy naszą gościnną projektantkę Lindę (Groszek) - dziękujemy za inspiracje!

Natomiast witamy naszą nową gościnną projektantkę, która zostanie z nami do końca 2014 roku, a jest nią

  A oto co Ania sama pisze o sobie:

Mam na imię Anna.
 Prywatnie mama Antka, żona, posiadaczka dwóch niesfornych kotów i głowy pełnej marzeń. Zawodowo bibliotekarka, której ciągle brak czasu na przeczytanie wszystkiego tego co by chciała, czego efektem są parapety pełne książek odłożonych "na potem".

Pracą z papierem zafascynowana jestem ponad dwóch lat. To wymagające hobby jest dla mnie przede wszystkim wspaniałą formą odpoczynku, "ładowania akumulatorów" po ciężkim dniu, "zbierania myśli". Wyrosło z potrzeby piękna, otaczania się rzeczami niezwykłymi, jednostkowymi.

Moją ulubioną formą papierowych zmagań są kartki.Trudno mi określić swój styl - trochę retro, trochę vintage - a wszędzie kwiaty, kwiaty, kwiaty, które uwielbiam!

Moją twórczość można śledzić na blogu http://mojepapierzaste.blogspot.com/ a także na Facebook'u - FP Moje Papierzaste, gdzie serdecznie zapraszam!


Zapraszamy do obejrzenia pięknych prac Ani





Miłego tworzenia w naszym gronie Aniu!!!!

1 komentarz:

Joanna pisze...

Aniu witamy:)Cudowne prace!