niedziela, 1 lutego 2015

Mix-Mediowy Kurs


Witam Was serdecznie w moim pierwszym poście dla Namaste :)

Korzystając z okazji chciałam bardzo serdecznie podziękować
za położone we mnie zaufanie :))

Musicie wiedzieć, że ja nie lubię wyrzucać papieru, 
zwłaszcza tak cennego jak papier czerpany... 
Wiec, jeśli został Wam kawałek np. po wycięciu kwiatków, jak w moim przypadku, zobaczcie jak w szybki i łatwy sposób można zrobić fajne tło mediowe, bez użycia gesso, pasty strukturalnej, korzystając z tego, co się ma pod ręką :)


Na początek wybieram obrazek, rysunek, lub cokolwiek co chce wyeksponować:) U mnie jest to digi stempel Little Blue Button Stamps i wycinam sobie bazę taga ze zwykłego kartonu.


Przycinam całość i chlapię jak popadnie mgiełką. Suszę.
 Chlapię brązową farbą akwarelową i znowu suszę.



 Na koniec stempluję gdzie popadnie, gdzieniegdzie przylepiam kawałeczek washi tape, doklejam digi i napis, kilka bazgrołek żelopisem i gotowe :)

użyłam tego czerpanego papieru 

Mam nadzieję, że Wam się spodobało i nie będziecie już wyrzucać resztkowych skrawków :)

Dziękuję za uwagę i życzę Wam miłego weekendu :)



3 komentarze:

Visell pisze...

Pomysł świetny. Ja nie wyrzucam tylko takich mini-ścinków, a czerpanego to już wcale.

iluszka pisze...

Kasiu mówiłam już Ci,ze jesteś GENIALNA :)

viola pisze...

Świetny pomysł, a efekt końcowy REWELACYJNY!!!:) pozdrawiam