środa, 4 marca 2015

Wielkanocny komplet z gniazdkiem



Witam serdecznie !!!!

U mnie cały czas temat Wielkanocy się przewija od jakiegoś czasu.
Tym razem zrobiłam komplet, kartkę i pudełko, w bardzo 
delikatnych wiosennych kolorach. Całość zrobiona z papieru czerpanego.



Nie robię za często kwiatów, jak to robią moje koleżanki z zespołu,
dlatego ja ostatnio, jak zauważyliście sami, stawiam na użycie
do moich prac prawie wyłącznie papieru czerpanego, czy też morwowego,
w sporadycznych tylko przypadkach z dodatkiem innego papieru, nie z Namaste.
Tu użyłam zielony, żółty i szary papier czerpany :) .











Chciałabym przez to pokazać Wam kochani, jakim naprawdę plastycznym
papierem jest jeden i drugi. Każdy z nich nadaje się na prace delikatne,
równiutko przycięte, ale i na takie co można dowoli powarstwować poudzierany fragment.











Wykorzystanie tych papierów jest naprawdę nieograniczone, a ja
za każdym razem, gdy z nimi pracuję, odkrywam coraz to inne ich możliwości.
Dlatego gorąco namawiam Was do wykorzystywania naszych papierów
nie tylko do robienia kwiatków, czy listków, popróbujcie zrobić coś zupełnie nowego,
a sami zobaczycie jak Was ta zabwa z nimi wciągnie i pozytywnie zaskoczy . 



Na koniec chciałam bardzo przeprosić za taką dużą ilość zdjęć
i pozdrowić gorąco :)



Wykorzystałam papier czerpany : 

zielony

żółty

szary

1 komentarz:

zetkaArt pisze...

Śliczne kartki - masz Aniu swój własny styl, po którym już Cię rozpoznaje :)Chciałabym kiedyś tak być rozpoznawana:) Ty już to osiągnęłaś wg mnie :)