środa, 15 kwietnia 2015

Monia - Ambasador Namaste


Witajcie :)

Od dziś, każdego 15go dnia miesiąca, zapraszamy na cykl spotkań z bardzo
dobrze znaną Wam osobą, która tworzy wspaniałe prace oraz kwiaty z papieru
czerpanego Namaste i która to przyjęła zaproszenie, aby zostać naszym
Ambasadorem, gdyż od dawna promuje naszą markę, za co serdecznie jej
dziękujemy, ale także i za to, że zechciała również przyjąć nasze zaproszenie do
cyklicznego prezentowania swoich prac na naszym blogu.

Tą osobą jest Monika Jakubowska - Monia :)


Nazywam się Monika Jakubowska, czyli Monia. Mieszkam wraz z rodziną w  niewielkim mieście na Lubelszczyźnie. Scrapbooking poznałam w 2008r, zamarzył mi się wtedy własnoręcznie wykonany album pełen wspomnień. 
Klejenie stało się moją pasją, która pomogła mi przetrwać wiele trudnych momentów, daje mi zawsze wiele radości i zajmuje cały mój czas. Dzięki niej poznałam mnóstwo wspaniałych, utalentowanych osób z całego świata.
Styl moich prac zmieniał się przez lata, jednak chyba od początku używałam mnóstwa kwiatów, perełek, koronek, lubiłam ciekawe formy kartek, potem wycinanki z wykrojników. Najczęściej robię kartki, ale zdarzają się też LO, albumy, notesy i altered art. Uwielbiam też robić własne kwiaty. Papiery czerpane z Namaste towarzyszą mi od lipca 2012, dlatego ogromnie się cieszę, że mam zaszczyt zostać Ambasadorem Namaste.

Więcej moich prac można oglądać na:
blogu:  http://monika-jot.blogspot.com/
Facebooku: https://www.facebook.com/MoniaMojaPapierowaKraina
Pintereście: http://www.pinterest.com/jamonia0066/
-----------------------------------------------------------------------

A teraz obejrzyjcie wspaniałe prace Moniki






użyte materiały: różowy, biały, żółty, fioletowy papier  czerpany 




kwiaty- gotowe wycinanki: godecjajaskier duży, jaskier mały
aster mini, kocanka, narcyz








Dziękujemy Moniko za tą ogromną dawkę inspiracji, 
wszystkie prace są przepiękne! :)


3 komentarze:

frezja pisze...

przepiekne prace :)

Paseczkowa pisze...

To będą super inspiracje :) ogromny talent :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Bardzo dziękuję, naprawdę jestem zaszczycona :)