wtorek, 1 września 2015

Gościnna Projektantka września


Witam serdecznie !!!

Dziś, w drugim już spotkaniu, z Gościnną Projektantką, 
mamy przyjemność gościć kolejną bardzo utalentowaną osobę,
która tworzy naprawdę przepiękne prace i już nie raz była
 zauważana przez nasz zespół, chociażby w naszych wyzwaniach,
 w których często bierze udział.

Cieszy nas bardzo również to, że gość nasz wykorzystuje
  prawie wyłącznie nasz papier czerpany do robienia kwiatów .
 Kwiatów, które nadają jej pracom niesamowity klimat
i niepowtarzalny urok.

A naszym dzisiejszym Gościem jest

..........



A to co napisała o sobie sama Ewa :

Witam Was wszystkich serdecznie.

Jestem zaszczycona i bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona do Namaste jako gościnna projektantka września.
Tworzeniem kartek zajmuję się już trzy lata. Moje prace można zobaczyć na blogu : http://zielonaliszka.blogspot.com/
Są to głównie kartki okolicznościowe, czy to w formie klasycznej czy też pudełka, czasem jakieś zawieszki albo wianki. W pracach uwielbiam wykorzystywać własnej roboty kwiatki bo wtedy wiem, że są niepowtarzalne i zawsze na tyle przestrzenne, by nie zmieścić się w kopercie i muszą mieć specjalne w komplecie ozdobione pudełeczko. Do moich kwiatków używam praktycznie wyłącznie papierów z Namaste. Najczęściej jest to papier biały, kremowy lub żółty. No i na listki bardzo mi odpowiadający odcieniem papier zielony. Serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej kartki, pełnej kwiatów, które zostały zrobione z białego papieru czerpanego. Papier pokolorowałam mocno różowym pisakiem wodnym.
Pozdrawiam serdecznie Ewa 
(zielonaliszka)


A to już jej cudowna kartka :




A także same kwiatki wykorzystane do niej :


Ewa wykorzystała  biały  papier czerpany.
Ślicznie dziękujemy Ewie za jej cudną kartkę,miło nam bardzo, że przyjęła od nas zaproszenie :) 

1 komentarz:

karteluszkowo pisze...

Ach, cudna praca:)