piątek, 2 października 2015

Gościnna Projektantka października

Witamy w kolejnym spotkaniu z Gościnną Projektantką !!!

A gościmy dziś osobę, która wygrała nasze
SKRZYDLATE WYZWANIE # 33, 
osobę, której wszystkie prace, jakie robi, są na bardzo wysokim poziomie, 
co tu dużo mówić, są niezwykle piękne i robią na wszystkich ogromne wrażenie.

A tą osobą jest .....


Oto i kilka słów od Asi :

Witam się bardzo serdecznie ze wszystkim czytelnikami.
Jest mi niezwykle miło gościć na blogu Namaste, 
gdzie chciałabym pokazać swoją pracę z kwiatami przygotowanymi z czerpanego papieru. 
Czym jest tworzenie z papieru odkryłam całkiem nie tak dawno, 
ale odtąd stało się to moim sposobem na życie. 
W mojej pracowni powstaje dużo różnych pamiątek,
zaproszeń, albumów i przede wszystkim kartek. 
W swoich pracach często zamykam cząstkę mojego ogrodu 
- kolory, kwiaty, dodatki - romantyczne, delikatne i subtelne jak mgiełka, 
to mój ulubiony styl. A kwiatów oczywiście jest zawsze cała masa  
W zależności od zasobów czasowych przygotowuję je sama, 
bądź używam gotowych.Uwielbiam upychać je wszędzie. 
Perełki, tiul, koronki to jest to bez czego nie potrafię się obyć.
Serdecznie zapraszam Was na mój blog, gdzie znajdziecie więcej moich prac.
Mam nadzieję że choć trochę się zainspirujecie
A to już cudowna praca Asi, z pięknymi kwiatami, z naszego papieru :




Bardzo dziękujemy Asi za przyjęcie naszego zaproszenia.
Jest nam z tego powodu naprawdę bardzo miło, 
ale również i za to, że pokazała nam, jak pięknie wykorzystuje papier czerpany.

Przy okazji, zapraszamy na nasze

Brak komentarzy: