wtorek, 23 lutego 2016

Przypominajka

...i niezapominajka w roli głównej.


Z białego, szarego i niebieskiego papieru czerpanego wycięłam mnóstwo drobnych kwiatków. Każdy z nich przekłułam i ozdobiłam drobiną  żółtego lub białego środka. Mogą to być gotowe pręciki na nitkach lub po prostu kropla farbki akrylowej lub perełki w płynie. Uformowałam kwiaty, dodałam liście wycięte z zielonego papieru i...

niezapominajki gotowe.


Niezapominajki usadowiłam w odpowiedniej wielkości dzbanuszku -
 posłużył mi do tego naparstek.

 

Na niebieskim papierze wydrukowałam napis - przypominajkę. Nakleiłam go na małe kartoniki, dodałam niezapominajki...
Teraz wystarczy zapisać to, o czym powinniśmy pamiętać...

Murowane, że już nie zapomnimy o niczym! 
Miłego dnia, nie zapomnijcie się uśmiechnąć!


materiały:
papier czerpany zielony

1 komentarz:

Dreamscrafts pisze...

Wspaniałe kwatuszki! Podziwiam, bo ja nie mam cierpliwości i ręki do wykonywanie kwiatków, ale uwielbiam ich używać ;) Pozdrawiam ;)