środa, 8 maja 2013

gościnna garść inspiracji

  Hania739 wygrała u nas w naszym wyzwaniu....i dziś  będzie nas inspirować:)...oto jaką cudną sukieneczka dla nas stworzyła:)
 
 
 
Mam na imię Hania, znana jako hania739 z blogu "Mój maleńki świat". W zasadzie chęć tworzenia była we mnie od zawsze, ale tak na dobre scrapbookingiem zajmuję się
od 5 lat. Wcześniej wykonywałam tylko świąteczne karteczki na potrzeby szkoły, w której pracowałam (obecnie od 2 lat jestem na wcześniejszej emeryturze). Papier z każdym rokiem coraz bardziej mnie wciągał i wszystko co z nim związane sprawiało mi coraz więcej przyjemności. 
Kocham tworzyć, wymyślać ciągle coś innego. Tworzę najczęściej spontanicznie, nawet jak coś zaplanuję, to po rozpoczęciu pracy, moje plany ulegają całkowitej zmianie. Chętnie eksperymentuję, w miarę możliwości uczestniczę w wyzwaniach, podglądam Wasze piękne prace. 
Scrapbooking zawładnął mną bez reszty, jest moją ogromną pasją, moją miłością.
Jest to po prostu mój mały świat, który uwielbiam :))


 Uwielbiam robić karteczki dla dzieci, dlatego dzisiaj chciałam Wam pokazać sukieneczkę dla małej dziewczynki. W pracy wykorzystałam kolor biało - różowy, czyli ulubione kolorki małych dam. Ponieważ lubię na karteczkach przeszycia, stąd i w tej pracy nie mogło ich zabraknąć. Sama sukieneczka wykonana jest z białego papieru czerpanego o wytłoczonym wzorze. Również i na tym papierze bez problemu mogłam wykonać maszynowe przeszycia, co widać na zdjęciach.


pozdrawim
Hania

materiały wykorzystane:

 







jeśli chcielibyście aby na naszym blogu znalazły się wasze prace- zapraszamy do przesyłania do nas zdjęć - jedyny wymóg- użycie materiałów z naszego sklepu:)

7 komentarzy:

kigabet vel Ki pisze...

niesamowita praca ......

iluszka pisze...

Urocza sukieneczka :)

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Cudowna sukieneczka:) też chciałabym kiedyś taka zrobić

Anonimowy pisze...

Prześliczna sukienka :-)

Rachel pisze...

mi się bardzo podoba ten papier tłoczony w tej sukieneczce:0)...super to razem się komponuje:)....dziękuje Haniu za tak cudną inspirację:)

Ola (Ikemo) pisze...

Praca jest przesliczna, rzeczywiscie ten papier tloczony idealnie sie nadaje na ta sukieneczke!!!

LUNA pisze...

ta sukienusia jest niezwykle urocza , bardzo ładna praca.