środa, 2 marca 2016

Gościnna Projektantka Marca


Witamy !!!

Prace naszej dzisiejszej Gościnnej Projektantki marca
poznaliśmy dzięki jej udziałowi w zabawie Fan Papieru, 
gdzie była przez nas wyróżniana.
Prace bardzo zresztą piękne, delikatne i zawsze pełne
prześlicznych kwiatów, robionych przez nią, z naszego papieru.


A to co o sobie mówi Emilia :

Mam na imię Emilia. Moja przygoda ze scrapbookingiem zaczęła się trzy lata temu, kiedy zdecydowałam się na zakup Big Shot'a. Dużo się zmieniło w mojej twórczości od tamtego czasu. Rzeczy, które najchętniej i najczęściej tworzę to kartki okolicznościowe. Cały czas jestem na etapie poszukiwań i zdobywania nowych doświadczeń. Bardzo lubię prace romantyczne. Zawsze staram się, aby były one delikatne i estetyczne. Uczę się również tworzenia własnych kwiatów. Robienie kartek sprawia mi wiele radości. Będzie mi niezmiernie miło jeśli znajdziecie czas, aby zajrzeć na mój blog http://emilia-tworzy.blogspot.com Pozdrawiam i dziękuję, że mogłam tutaj podzielić się z Wami moimi pracami, do których użyłam papieru czerpanego z Namaste.


Zobaczcie też, jakie dwie piękne prace dziś przygotowała 








Ślicznie dziękujemy Emilko za przyjecie naszego zaproszenia.


Przy okazji chcielibyśmy Was zaprosić na

Brak komentarzy: