środa, 28 stycznia 2015

Lodówkowiec

Witajcie :)
Dzisiaj moja kolej na inspirujący post.
Pokażę Wam praktyczny notes w nieco nostalgicznym klimacie.
Pną się po nim róże, które zrobiłam z papieru czerpanego i gotowych wycinanek .
Pokolorowałam je rozwodnionymi kredkami akwarelowymi.
Gałązki zrobiłam z papieru z wyprzedaży (fajna cena),
który pokolorowałam tuszem i farbką akrylową.
Większość listków wycięłam z zielonego papieru czerpanego.





decoupage ozdoby papier czerpany dekoracja prezentów

 papier ecru papier na zaproszenia papier z sita

Mój notes wisi już na swoim miejscu na  lodówce, 
a ja Was pozdrawiam i życzę twórczego dnia !

Marta
PANAKO

2 komentarze:

el pisze...

wspaniały notes aż żal go zapisać

created by ebi pisze...

Pięknie ozdobiony notes. Kwiaty rewelacyjne, nie można oczu oderwać :)