sobota, 17 stycznia 2015

Mini albumik.

Witam Was Kochani!
 
 Dzień Babci już za kilka dni,
dlatego w ramach mojej dzisiejszej inspiracji
 nie mogło zabraknąć czegoś specjalnego dla Niej:)
 Wykonałam mini albumik.
Jest on niewielki (zaledwie 10cmx15cm) .
A ponieważ kocham:)) na moich pracach kompozycje kwiatowe
dlatego nie mogło zabraknąć ręcznie wykonanych kwiatków oraz zielonych listków
z papieru czerpanego, które musnęłam białą farbą.

Mam nadzieję, że całość się spodoba :)

Zapraszam Was również do trwającego wyzwania
Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace!!!!!!!!
 
 
Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownego dnia:)

 
 
W pracy wykorzystałam papier czerpany Namaste-
szary
 




 

1 komentarz:

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Piękny, wiosenny... ale już bym chciała wiosnę i to przyjemne ciepełko :)