środa, 14 stycznia 2015

Warstwowo w kolarach miłości :)


Witam serdecznie :) 

Ostatnio sama sobie postawiłam poprzeczkę, żeby robić kartki 
z bardzo dużej ilości papieru czerpanego, robiłam już z 80%,
90 %, niedługo planuję zrobić kartkę ze 100% tegoż papieru.
Takie kartki, moim zdaniem wyglądają wspaniale.
Jednak dzisiaj postanowiłam, że będzie to praca w kolorach miłości,
więc pomieszałam papiery biało - czerwone
z białym papierem czerpanym, skomponowałam wszystko warstwowo.





Zauważcie jednak, że dla podkreślenia idealnej kolorystyki 
i nadania wyrazistości kartce,
  gdzieniegdzie podkleiłam czerwony papier czerpany,
 w zasadzie to tylko wydarte skraweczki, 
które z kolei,  posypałam czerwonym mieniącym się brokatem,
ale i dodałam również czerwoną soczytą koronkę.
Bardzo często używam skrawków papieru czerpanego
do wielu moich prac warstwowych,
w zależności oczywiście, jaki kolor na kartce chcę bardziej podkreślić.





Ale przykleiłam też dwie rózyczki z czerwonego papieru,
które to zrobiłam pierwszy raz w życiu
i które to należały się bardzo długo, żeby dzisiaj upiększyć
moją pierwszą w tym roku walentynkową kartkę.
Dodałam również tu listki zrobione z zielonego papieru, 
papieru, bez którego nie potrafiłabym sie już obejść.





Zapraszam Was jeszcze na wciąż trwające #24 wyzwanie "Glitter- czyli na błyszcząco"
ale również do zgłaszania prac w FAN PAPIERU CZERPANEGO STYCZEŃ-LUTY



Pozdrawiam gorąco i życzę samych radości w tym Nowym  2015 Roku :)




W pracy wykorzystałam:

*biały papier czerpany

1 komentarz:

iluszka pisze...

No Anka,poszalałaś miłośnie ;) ale efekt końcowy... wielkie WOW!!!