środa, 26 czerwca 2013

Różowe motyle

Witajcie!
Zakończenie roku szkolnego już pojutrze, a ja na tą okazję przygotowałam proste, ale chyba efektowne podziękowanie.


Papier czerpany jest sam w sobie tak piękny i nie chcąc tłumić jego uroku postawiłam na prostotę. Kartkę przyozdobiłam po prostu trzema trójwymiarowymi motylami wyciętymi za pomocą zestawu wykrojników.


I po raz pierwszy, z lekką obawą postanowiłam papier czerpany ostemplować i muszę przyznać, że efekt przerósł moje oczekiwania: odbite wzory są piękne, wyraźne i dobrze prezentują się na fakturze płótna. Polecam, spróbujcie sami!


  Reasumując moje półroczne zabawy z produktami Namaste: papier czerpany świetnie znosi wytłaczanie, wykrawanie wykrojnikami (przy grubszych arkuszach nie ma potrzeby dodatkowo wytłaczać wyciętych elementów) oraz stemplowanie, nie polecam natomiast traktowania go dziurkaczami. Mój trymer nie radził sobie z cięciem, więc używałam nożyka do tapet i maty samoregenerującej.

Pozdrawiam i słonecznych wakacji życzę




Wykorzystane materiały:


3 komentarze:

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Bardzo oryginalna i efektywna kartka.Bardzo lubię motyle więc, karteczka bardzo mi się podoba:)))

iluszka pisze...

Prosta i efektowna- piękne podziękowanie!

Aga Michniewicz pisze...

o ja! Cudna kartka!