wtorek, 17 grudnia 2013

czas na candy!!!:)



pojawiły się w naszym sklepiku Nowości...cudne papiery , na które niektórzy z was czekali od jakiegoś czasu
dlatego chcielibyśmy się nimi z Wami podzielić
ogłaszamy więc candy w Namaste
oto zasady:

*w naszym candy może wziąć udział każdy, kto posiada blog
*aby wziąć udział wpisz chęć udziału w komentarzu pod tym postem 
* polub nasz fanpage i bądź obserwatorem naszego bloga:)
*umieść info o candy na swoim blogu  (na pasku bocznym),  wklej banerek z linkiem zwrotnym do tego postu

do wygrania zestaw mieszany z nowych papierów Namaste + 2 opakowania kwiatuszków (losowo wybrane)

candy trwa od dziś do 15 stycznia!!!

ZAPRASZAMY!!!!!

60 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Ktoś musi być pierwszy a ja i tak nie mam ostatnio szczęścia w losowaniach :-) Piękne papiery ,chętnie bym je zagospodarowała :-)))

Scrap kreacje pisze...

I ja się zgłaszam :) Papiery cudne! Pozdrawiam

Niesamowity Kuferek pisze...

Witam serdecznie, chętnie wezmę udział w zabawie!

IWA pisze...

Chętnie pociachałabym Wasze papierki! Albo zmajstrowała z nich jakiegoś kwiatka...

Unknown pisze...

Z przyjemnością do zabawy z się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

Olenkaja pisze...

I także stoję w kolejce z nadzieją że się poszczeście :)

AnnaT pisze...

Też spróbuję szczęścia :)

tuJa pisze...

Zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam :)

pomieszane-poplątane pisze...

Wspaniałości:) Przyłączam się do zabawy:)
Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com

Daria tworzy pisze...

Super nowości- ustawiam się więc w kolejce :)

el pisze...

chętnie ustawię się w kolejce , żeby moje kwiaty nabrały wdzięku dzięki papierkom

zapiecek.art13 pisze...

W takiej zabawie to i ja chętnie wezmę udział... na fb już byłam... Pozdrawiam

Aneta pisze...

Witam! z przyjemnością biorę udział w zabawie. Pozdrawiam cieplutko!

aa_dorota pisze...

chętnie przyłączę się do zabawy

barbaratoja pisze...

Dołączam do listy chętnych!!!

betina pisze...

Papiery są kuszące, więc nie może być inaczej :))) Przyłączam się :D

Elunia pisze...

Piękne papiery więc nie może zabraknąć mnie w tej kolejce.
Obserwuję Was od dawna, ale nie mam konta na FB.
Pozdrawiam serdecznie

Danusia pisze...

Witaj, kusisz papierkami.
Z przyjemnością się zapisuję.
Pozdrawiam:)

Ela 17 pisze...

Chętnie się zapisuję

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Z przyjemnością ustawiam się w ogonku :)

Dotka pisze...

I ja dołączam do zabawy ;) może z nowym rokiem dopisze mi szczęście

Szydełkiem w oko :) pisze...

i mnie nie może tutaj zabraknąć ;) http://szydelkiemwoko.blogspot.com

dekobzdety pisze...

Zgłaszam się. :) Podlinkowany baner umieściłam tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html
Obserwuję bloga i polubiłam stronęna fb.

scrapweg pisze...

Cuda! Biorę oczywiście udział i życzę spokojnych świąt:)

Unknown pisze...

I ja! :) obserwuje Łucka Awanturnica, na fb jako Wioletta T... A banerek na gatki-szmatki.blogspot.com ;)

skimmia pisze...

ustawiam się i ja po papierki:-)
info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam

DOBROSŁAWA pisze...

cuda tutaj pokazujecie i do zabrania dajecie, dlatego grzecznie ja się ustawiam i wygrania po cichu domagam.

Kon pisze...

JA nie mam szczęścia do takich cudeniek, ale z przyjemnością się ustawię w kolejeczkę, aby ją troszkę swoją osobą zwiększyć :-)
konopkowezamysly.blogspot.com

viola pisze...

Z miłą chęcią biorę udział w zabawie, pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!:)

Chasia pisze...

Bardzo lubię papier czerpany więc z radością dopisuję do słodkiej rozdawajki. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku

Izabela pisze...

zapisuję się

akaata pisze...

staję w kolejce po papierki,

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę!

Bea pisze...

I ja, i ja w ogonku po Wasze słodkości się grzecznie ustawiam, a Was cieplutko pozdrawiam i serdeczności życzę na ten Nowy Roczek :))))

p.s. fanpage polubiony już dawno, bloga obserwuję i banerek u mnie lokuję :)

Dżej nej pisze...

To ja też ustawiam się w kolejce. Może znów szczęście dopisze? Pozdrawiam Dżej nej

Pasje Justychy pisze...

Zapisuje się :D

joolaa pisze...

Wszystkiego inspirującego w Nowym Roku! Oczywiście, że się ustawiam w kolejce :))

misz-masz barbary pisze...

jak najbardziej jestem chętna ;)
pozdrawiam gorąco i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

Nela pisze...

i ja również przyłączam się do zabawy :)

wiola_c pisze...

Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po papierki, bo tylko Waszych używam do robienia kwiatuszków. Byłoby super gdyby do mnie trafiły te nowości. :)
Lubię i obserwuję już dawno.
Pozdrawiam. :)

Agnieszka pisze...

Również się ustawiam w kolejce po cukiery:)
Pozdrawiam i powodzenia w roku 2014!!!

Terenia pisze...

Dobrego Nowego Roku - szczęścia, miłości, powodzenia i sukcesów !!!
Papiery i kwiatki prześliczne, dlatego z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o wspaniałym prezencie.
Baner na blogu
http://terenias.blogspot.com/

Pozdrawiam cieplutko.

Terenia pisze...

Obserwuję od dawna, ale na FB mnie nie ma :(
Serdeczności.

Nowe Love Papierowe pisze...

Ustawiam się w ogonku :)

KrysTyna pisze...

Piękne nagrody. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.

Ja pisze...

Spróbuję i ja:)
kraina-zyczen.blogspot.com

A.Karasiowa pisze...

Papierki cudowne , przyłączam się do zabawy :) http://karasiowa.blogspot.com/

ENNE pisze...

Witam
ja również stoję w kolejce
dioddka1@gmail.com
Pozdrawiam

iluszka pisze...

Z wielką radością zapisuję się na Wasze cudne Candy :)
http://pasje-iluszki.blogspot.com/2014/01/fantastyczne-candy-x-3-prima-namaste-i.html

cohenna pisze...

Staję grzecznie do kolejki :)

Diyala pisze...

Śliczne! Dołączam :) i pozdrawiam!
http://koraliki-z-szuflady.blogspot.com/

Asikowy KAcik pisze...

Z wielką chęcią też się zgłaszam. Banerek znajdziesz tutaj:

http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/

Marta - Martenka pisze...

Chętnie przyłączam się do zabawy :)

zlotowlosa87 pisze...

Próbuję szczęścia w nowym roku i ustawiam się grzecznie w kolejce:)

szczęśliwy zakątek pisze...

To i ja spróbuje szczęścia:)warunki spełnione:)pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

Zgłaszam się i ja. Pozdrawiam

Madziusia1805 pisze...

może i ja zapiszę się na te piękne cukierasy

Joanna pisze...

Również ustawiam się w kolejce:))

Edyta pisze...

O ile mozna bez fb to ja bardzo chętnie dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie :))

Wykon-ania pisze...

I ja się dołączam, bo warto!
Pozdrawiam serdecznie :)

Linka pisze...

I ja staję w kolejce:)
Pozdrawiam.