sobota, 4 czerwca 2016

Kwiaty z papieru czerpanego-kurs.

Witajcie!

Dzisiaj w ramach mojej inspiracji dla Was przygotowałam kursik.
Chciałam Wam pokazać krok po kroku
 jak wykonuję kwiaty z papieru czerpanego.

Do ich wykonania potrzebne będą:
-papier czerpany Namaste
-wykrojnik(ja korzystałam z Leane Creatief Kwiat jabłoni)
-urządzenie do robienia dziurek
-dłutko kulkowe
-pręciki
-kulki styropianowe
-klej Magic
-pistolet z klejem na gorąco
-mikrokulki szklane


-zaczynamy od wycięcia z papieru płatków,
do jednego kwiata będą potrzebne dwa płatki,
  -w każdym płatku po środku robimy dziurkę
  -delikatnie moczymy wodą i gnieciemy
  -rozwijamy i suszymy
  -każdy płatek wytłaczamy dłutkiem


  -pręciki przekładamy przez dwa płatki,
(muszą one trochę wystawać ponieważ po między będą przyklejane kulki)
i zgrzewamy je od spodu klejem na gorąco,

 -następnie na środku kwiatka(po między pręcikami)
 przyklejamy kulki styropianowe
(ja robię to klejem na gorąco,
czasami delikatnie się kulka topi ale to nic nie przeszkadza),


 -kolejnym krokiem jest posmarowanie kulki klejem Magic,
 -następnie posypujemy środek mikrokulkami,


 -teraz tylko czekamy aż klej wyschnie,
 -i mamy gotowe kwiatuchy:)

Mam nadzieję,że przyda się komuś ten kurs.
Jeżeli tak to koniecznie pochwalcie się swoimi kwiatkami.

Pozdrawiam słonecznie i życzę miłego dnia!!!


5 komentarzy:

Elżbieta Kubiak pisze...

Świetny kursik, będę próbowała, jak coś wyjdzie to pokażę :)

Aneta pisze...

I ja tak robię swoje kwiaty, tylko środki mają inne. I do przyklejania mikrokulek używam glossy accents zamiast kleju.

Iwona S. pisze...

Na pewno spróbuję Twojego pomysłu na kwiatuchy! Śliczne są! Tymczasem mam małe pytanko- gdzie można kupic te mikrokulki szklane? Pozdr

Joanna pisze...

Ja mam firmy 13arts,więc w ich sklepie internetowym są na pewno:)Pozdrawiam:)

Iwona S. pisze...

Dziękuję! Poszukam.